Jak w 3 tygodnie efektywnie wyszczuplić nogi i pozbyć się cellulitu


Smukłe nogi i uda bez cellulitu to marzenie niejednej kobiety. Wakacje już za 3 tygodnie więc do dzieła!
W tym poście znajdziecie najlepsze i najlepiej działające ćwiczenia na szczupłe i jędrne nogi. Dowiecie się jak raz na zawsze, w 3 tygodnie efektywnie wyszczuplić nogi i pozbyć się cellulitu dzięki ćwiczeniom i dodatkom do diety. Zdradzę Wam też tajemnicę najlepszego kosmetyku do eliminowania cellulitu, a co najlepsze – domowej roboty.
Nigdy nie miałam problemu z nogami, ale od jakiegoś czasu znacznie zmieniła mi się przemiana materii. Zauważam to np. po tym, że trudniej spala mi się tłuszcz z każdej, możliwej części ciała i szybciej tyje. Muszę też poświęcać dużo więcej czasu na ćwiczenia siłowe i kardio, inaczej nie widzę efektów. Od paru dni testuję coś nowego. Eksperymentuję z dietą i ćwiczeniami i zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu razem ze mną. Na zachętę powiem, że już po siedmiu dniach widać dużą zmianę i aż chce się więcej!

Ćwiczenia
Wszystkie ćwiczenia należy robić z dużą dokładnością. Lepiej robić wolniej, ale dobrze i poprawnie, żeby nie skończyć z kontuzją kolan lub kostek. Przed każdą serią należy zrobić pół minuty przerwy. Mój zestaw najefektywniejszych (i bardzo łatwych) ćwiczeń to kolejno:
Niezastąpiony nr 1: Przysiady. Klasyczne przysiady, które wykonuję w seriach. 2x15powtórzeń rano przed śniadaniem i 3x20 wieczorem przed snem.
Nr2: Wspięcia na palce, tak na prawdę robię w każdej wolnej chwili. Stojąc w kolejce do kasy, robiąc obiad, ale przede wszystkim rano na rozbudzenie. 3x20powtórzeń wystarczy.
Nr3: Unoszenie nogi do boku. Wieczorem 3x10powtórzeń na każdą nogę.
Nr4: Wykroki w przód. To jedno z ćwiczeń, którym zaraziła mnie Ewa Chodakowska. Robimy krok w przód tak, aby kolano nogi z przodu stworzyło kąt 90stopni względem podłoża. Tylna noga jednocześnie ugina się tak, aby kolano było tuż nad ziemią, ale nie dotykało jej. 2x15powtórzeń na każdą nogę.
Nr5: Deska, inaczej zwana plank. Zaczynałam od 15sekund, po 5 dniach udało mi się wytrzymać 50sekund! Jest progres J
Dieta
Moja dieta jest zbilansowana i generalnie zdrowa. Nie jem żadnych produktów wysoko przetworzonych, barwników i glutaminianu monosodowego. Ograniczyłam cukier do minimum, jem jedynie 3 kostki ciemnej czekolady dziennie. Ciemnej to znaczy takiej, która zawiera co najmniej ‎70% kakao. Jeżeli będziecie wyznawać zasadę żeby jeść tylko to co miało matkę lub wyrosło z ziemi, będziecie dużo zdrowsi. Oczywiście nie dajmy się zwariować, raz w tygodniu można pozwolić sobie na jakiś cheat-meal. I pamiętajcie, że cheat-meal, to nie cheat-day 😉
Co pomoże przyspieszyć spalanie tłuszczu i wspomaga usuwanie cellulitu:
-grejfruty, naturalne kakao, zdrowe tłuszcze takie jak awokado, olej lniany i z pestek dyni, zielona herbata, zielone warzywa, woda z cytryną, woda mineralna.
Jeżeli dodacie te rzeczy do swojej diety, z pewnością zauważycie różnicę nie tylko w jakości skóry, ale też w samopoczuciu.
Oprócz tego jem 4 do 5 posiłków dziennie. Regularność w jedzeniu jest bardzo ważna, dlatego niedługo napiszę o tym oddzielny post.

Pielęgnacja
Oprócz dostępnych na rynku produktów antycellulitowych (rozgrzewających lub chłodzących) możecie zrobić własny kosmetyk. Będziecie do tego potrzebować trzech rzeczy: kawy mielonej, oliwy z oliwek i nawilżającego żelu pod prysznic. W proporcjach: 3 czubate łyżki kawy + 2 łyżki oliwy z oliwek + łyżka żelu pod prysznic. Taka maskę nakładamy na mokre uda i wykonujemy bardzo dokładny masaż. Na początku wcieramy intensywnie wszystko w skórę robiąc szybki peeling. Po minucie masujemy nogi okrężnymi ruchami palców i lekko podszczypujemy skórę. Na koniec znów intensywnie masujemy. Po kąpieli należy skórę mocno nawilżyć. Można użyć do tego np. oleju z awokado lub oleju arganowego i zawinąć uda w folię spożywczą (można zostawić na noc, lub zdjąć po godzinie i wmasować resztki oleju w skórę). Taki zabieg trzeba powtarzać co dwa dni.

Dajcie znać jakie są Wasze plany na figurę bikini i jak zwykle nie zapomnijcie o...

Kciukach na TAK :)




Zobacz również

2 komentarze

  1. Moja przemiana materii też jakby się zatrzymała i tyję od samego oddychania, myślę, że to zmiany hormonalne niestety, a więc trudniej będzie :-( Będzie tym trudniej, że nigdy nie byłam zbyt fitnesowa, jesli coś robiłam, to raczej w porywach serca, a nie systematycznie. W efekcie sporo wiem, na temat tego co powinnam robić by schudnąć, ale mam też nieprzecietnego lenia. Jeśli uda mi się pokonać lenia, to na pewno wrócę do deski (już kiedyś robiłam). Czytałam na blogach, że to odwodzenie nogi w bok jest niezwykle skuteczne na wewnętrzną część ud. Myślę, że porządny zestaw ćwiczeń nam proponujesz i jeszcza ta folia - podobno wyraźnie wyszczupla, a do tego, do body wrapping są gotowe koncentraty Bingo Spa na przykład :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja współlokatorka robi ten peeling z kawy i sobie chwali!<3

    http://www.justcleo.pl/2016/06/beach-fashion-pink-tassels-blue-and.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię :)

Flickr Images

Technologia Blogger.